vineri, 25 mai 2012

Tiganii,parazitii societatii

De regulă sunt destul de discret în afirmaţii, fie în discuţii, fie pe net, pentru că aşa ne-a învăţat societatea în care trăim: să ne fie frică de exprimarea propriilor păreri, pentru a apăra drepturile unor gunoaie. De data asta însă e prea de tot. Ceea ce a făcut jegul ăla de ţigan numit Nicolae Rromulus Mailat în Italia a pus capac. Ca român, la ora actuală mi-ar fi frică să merg în Italia. Şi pe bună dreptate. Voi cum aţi reacţiona dacă ar veni de exemplu acum, ştiu şi eu, chinezii în România şi ar începe să fure, tâlhărească, violeze, ucidă? Nu i-aţi urî pe TOŢI? Ba i-aţi urî, n-aţi mai diferenţia, nu fiţi ipocriţi. Dar dacă victimele ar fi cunoştinţe de-ale voastre, sau mai rău, familie? Mă gândeam eu. Ţiganii trebuie exterminaţi. Da, TOŢI, să nu ne asumăm riscuri. Unul câte unul sau toţi la un loc, nu mă interesează. Mi se rupe de ea toleranţă şi drepturile omului. Drepturile vin cu RESPONSABILITAŢI. Asta ni s-a zis încă de când am împlinit 18 ani. Odată ce nu-ţi respecţi responsabilităţile îţi pierzi şi drepturile. Ţiganii nu respectă nimic, sunt nişte paraziţi care poluează pe toate căile orice societate în care intră. Ei nu au valori şi nici principii. Ei nu sunt oameni. Singurul lucru care-i diferenţează de animale este că au răutate în ei. De aia ar trebui sa li se revoce drepturile. TOATE. Mereu se găseşte câte un ţigan mai răsărit să-şi dea cu proasta părere că nu toţi ţiganii sunt hoţi şi criminali. Ei bine, în statistică domnilor ţigani, procentele apropiate de 100% se rotunjesc. Ţiganii cinstiţi se numesc în limbaj statistic "marjă de eroare", şi fie vorba între noi, e o marjă a dracului de mică. Îmi e ruşine că sunt român. Nu pentru faptele comise de ţigani sau găinari prin străinătate, fapte şi persoane cu care nu mă identific. Îmi este ruşine că românii cinstiţi cu care mă identific nu au făcut nimic să pună punct acestor porcării. Dar când toată lumea e înnebunita doar să facă bani şi mai mulţi bani, nu ai timp să te gândeşti la altceva. Uite de aia îmi e ruşine că sunt român. Trebuie să nu ne fie ruşine. Atenţie, nu "Nu trebuie să ne fie ruşine". Trebuie să facem ceva să nu ne mai fie ruşine cu naţionalitatea pe care o purtăm. Deşi suntem în secolul XXI şi ar sări americanii de cur în sus, nu contenesc să sper din tot sufletul că jertfa Giovannei Reggiani să nu fi fost în van, şi atat românii cât şi celelalte popoare europene să înceapă să lichideze ţigani. Să se autosesizeze societatea civilă (sau părţi ale ei), să se organizeze în miliţii (în sensul adevărat al cuvântului, nu cel sovietic) şi să-şi facă singuri dreptate. Acest lucru ar fi posibil dacă autorităţile ar închide ochii, cum îi închid la atâtea alte porcării care se întampla în ţara noastră. Ţiganii trebuie să plătească, şi lor să le fie frică, nu nouă.

2 comentarii:

  1. Singuri tigani care nu trebuie eliminati sunt marja de eroare. Sunt total de acod cu tine ca multi sunt niste salbatici si barbari nespalati si jegosi. Sunt satul de organizatile care striga rasism de cand un tigan comite infratiuni si mai rau judecatori care ii elibereaza prea devreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Socetatea romana e degradata si ofilita ca o planta fara apa din atata saracie oameni nu mai stiu ce sa mai faca. Suntem an ultimu hal o tara cu handicap am intrat an antuneric nu cred ca mai esim la lumina....suntem nepregatiti. Sunt oameni care habar nu au pe ce lume traesc.

    RăspundețiȘtergere