duminică, 13 mai 2012

Timişorenii revoltaţi la mitingul Noii Drepte: „Ţiganii, afară din România”

Timişorenii care nu mai suportă şicanele din partea familiilor ţigăneşti au ieşit, astăzi, în stradă alaturi de cei de la Noua Dreaptă la mitingul împotriva mafiei imobiliare. A fost pentru prima oară, când numărul celor care, deşi nu sunt membrii ai organizaţiei, au ieşit în stradă revoltaţi de ce li se întâmplă a fost semnificativ. „Îmi aruncă rahat la uşă sau pamperşi murdari. Tot timpul fac scandal şi mă ameninţă. Un ţigan şi-a dat pantalonii jos şi a urinat pe uşa mea. A venit Poliţia, le-a dat amendă, dar ţiganii mi-au spus că nu-i interesează că au bani să o plătească. Mă terorizează să le vând apartamentul şi, dacă se poate, să-l dau gratis. Bărbatul meu este paralizat. Eu nu plec din casa mea decât moartă”, povestea o femeie trecută de prima tinereţe. O altă a completat-o imediat „pe mine m-au inundat de e casa plină de igrasie. Au tăiat curentul. Fac scandal întruna. Ne terorizează şi când le zici ceva zic că au drepturi.Dar noi nu avem?”. Sub atenta supraveghere a jandarmilor şi poliţiştilor, cele câteva zeci de protestatari au plecat în marş pe bulevardul C.D.Loga. În faţa palatelor baştanilor, s-a scandat din toţi rărunchii „Nu vrem clanuri ţigăneşti, în oraşe româneşti”, „Afară, afară, cu leprele din ţară”, „Ţiganii nu-s români”, „Nu daţi banii la ţigani că-i dau la lăutari”, „Antonescu de trăia, în Siberia vă ducea”, „La Jilava, toţi ţiganii, haide”. Ţiganii au preferat să rămână în spatele geamurilor, retrăgându-se strategic atunci când coloana trecea prin faţa vilelor. Revoluţionarii adunaţi în faţa Filarmonicii din Timişoara i-au aplaudat pe demonstranţi când au început să scandeze „Ţiganii, afară din România”. În faţa Catedralei Mitropolitane, purtătorul de cuvânt al OADOR Timişoara, Alexandra Neamţu a anunţat că „„Organizaţia pentru Apărarea Drepturilor Omului din România a hotărât să acorde sprijin, în conformitate cu protocolul încheiat, asociaţiei Noua Dreaptă. Asociaţia doreşte să lupte împotriva tuturor cetăţenilor acestei ţări şi nu numai, care nu respectă moştenirea noastră culturală şi spirituală şi împotriva celor care nu sprijină Biserica Ortodoxă Română în activitatea sa misionară şi caritabilă. OADOR nu e împotriva romilor sau nici unei ate minorităţi etnice din România (…) dar ţinem să vă anunţăm că de astăzi vom acţiona alături de Noua Dreaptă împotriva tuturor clanurilor mafiote, indiferent de etnie, care nu respectă legea românească”. AFARA CU TIGANI IMPUTITI DIN TARA ! SA SE DUCA LA DRACU SA-I DUCA! SURSA: http://www.pressalert.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu